Linkblog







Klokk

Utolsó kommentek

Címkék

achmed (2) adam culbert (1) ajánló (19) akció (1) album (1) animáció (3) anonim mc (1) application (2) archív (1) atb (1) august rush (1) autó (2) ázsia (1) balaton retró (1) blog (4) bölcsesség (1) book (2) bruno bozzetto (1) bubaj (1) budapest (2) budapest retró (1) buli (2) californication (1) cannot walk fly instead (1) cbs (1) chuck (1) cloverfield (1) csillag születik (1) dermot (1) design (8) diéta (1) dokumentum (1) dvd (4) egészség (1) ellen page (1) érdekes (1) eu (1) explodingdog (1) film (11) flickr (1) fozocske (1) fűrész 4 (1) games (6) grafika (1) gyerek (1) hangok (1) hangya (1) hank (1) haumann péter (1) hbo (1) hipervándor (1) hiphop (1) house (1) igazsag ara (1) irie maffia (1) jakupcsek (1) jeff dunham (1) jegyár (1) john updike (1) jövőkép (1) jumper (1) jumurjak (1) juno (1) kalandorok (1) karácsony (1) keanu reeves (1) képek (1) koncert (8) könyv (1) kritika (16) kultúra (6) laurie (1) lemez (2) letoltes (1) leukémia (1) macsakafogó2 (1) macskafogó (1) magyar (2) man from earth (1) marx fiverek (1) mediq (1) megasztár (1) moonlight (1) movies (6) mozi (3) music (19) musical company (1) mustsee (12) nagyfogyás (1) napi ajánlat (7) náray (1) nem ajánlom (7) norbi (1) olasz (1) oscar 2008 (1) ötlet (1) otthonom idaho (1) p2p (1) párnacsata nap (1) party (2) pénz (1) photography (12) pictures (1) pillow fight day (1) póker (1) posz (1) program (1) rajz (1) rap (1) river phoenix (1) rnb (1) robin williams (1) rtlklub (2) rtl klub (1) rudolf péter (1) sam brown (1) saw (1) schruff milán (1) sci fi (2) sensation (1) showtime (1) sorozat (10) sport (1) stohl (1) szabadidő (1) szakíts (1) szar (1) szavazás (1) szilveszter (1) színház (2) szopás (1) szörny (1) the unbending trees (1) tiesto (1) tv (17) tv2 (4) újév (1) új a poszon (1) underground (2) unplugged (1) viasat3 (1) vicces (7) videó (4) videójáték (1) viselkedés (1) web (4) webdesign (5) wings of love (1) youtube (1) zagar (1) žagar (1) zene (9) zorall (1) zságer balázs (1) divas (1) Címkefelhő

Macskafogó 2: ahogy én láttam

2007.12.20. 16:17

    Hónapok óta vártam rá. Najó, persze nem rágtam le minden nap a körmöm (ami az utolsó lerágás óta nőtt), de csúnyán kíváncsi voltam. Aztán eljött a tegnap este és pont jutott nekünk (BÉ-vel) egy-egy hely - barátaink segítségével, amit köszönök! - a 10.sorban egy premier előtti vetítésen a Corvin moziban.

    Előtte egy laza kávé, sorbantoporgás valami lónyálért meg kajáért ahogy az szokott lenni, idáig semmi extra. Irány befelé. Végre mindenki elkussol, villany leó és hajrá.
    Kisebb szar érzéssel mentem be a terembe, ugyanis aznap sikerült egy elég lehúzós kritikát elolvasnom az Index.hu-n. De! Én szeretem saját szememmel látni a dolgokat. Minden beleélés nélkül, félelmeimet elnyomva kezdtem koncentrálni a témára. Dzsungeles jelenettel indulunk, tök vicces meg minden, közben bambulgatok ki a fejemből: dejó hogy nem túlozták el a grafikázást. Nagyon tartottam hogy majd agyon akarják rajzolni a háttereket, vagy nagyon kidolgozni a karaktereket, de szerencsénkre megmaradt valami abból a nyolcvanas évek beli igazi Macskafogós világképből. Azért persze haladtak ők is a korral, lényeg h nem estek bele a fejlődés csapdájába. Viszont valami megváltozott. Már ne azokra (és kizárólag azokra) a gyermekded poénokra számítsunk, hanem igazi felnőtt(es?) viccekre! Ez tökjó! Olyan érzésem volt, mintha arra játszottak volna, hogy megcélozzák ugyanazt a nézőközönséget, aki anno vagy már a játszótérről feljőve, vagy mateklecke helyett, vagy épp a partedli mögül figyelt ki a fejéből a diszkókorszakban. És nekem nagyon bejött. Családosok: nem kell megijedni! Ha elviszitek a csemetét, azért lesz ott kacagás. Új szereplők, akik tök szimpatikusak, új szinkronhangok (bár itt nem szinkronhang,csak úgy A hang), új világ, új történet: persze mégis a jól megszokott bagázzsal. A történet szála is teljesen okés. És hogy vicces-e? Sokan nevettünk, tényleg. Egy résznél a néhány ember a hangos kacagás mellett tapsolásba is kezdett, igazából gondolkoztam rajta hogy beszállok. Aztán abbahagyták, na mindegy.

    Az én ítéletem: bejön a cucc. Tényleg. Ha érdekel, irány a mozi, nem kell feltétlen a kritikáknak hinni! (bár ez is az, csak pozitív). Köszönöm, Béla bácsi!! Teljesült a vágyam! Azt ígértem a premieren találkozunk. Bocsi, tévedtem. Előtte :)

6 komment

Címkék: ajánló kritika film mozi animáció macsakafogó2

A bejegyzés trackback címe:

https://posz.blog.hu/api/trackback/id/tr91270501

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

N 2007.12.22. 16:51:15

Tegnap láttam, fasza volt!
Igaz, tényleg sok olyan poén van benne, amit a kisgyerekek nem érthetnek (pl rengeteg szóvicc, azokon nagyon jókat röhögtünk - teszem azt "Nekünk is esznek a tenyerünkből, sőt a lábunkból is"), de ők az egész Macskafogó témát is máshogy látják már, mint mi "nagyok".
Azt sajnáltam, hogy volt benne pár mostanra már közhelyes poén, amit persze nem ők találtak ki (mint a fenti is, amit írtam), de nagyon jól helyezték el őket. Azt is sajnáltam, hogy a gülüszemű cicus pár mp alatt rájött, hol van a jeladó.
Viszont jól jönne egy Macskafogós póló ((=

Írhatnék még, de inkább mennyetek, oszt nézzétek meg ti is! (=

aranyhaj.blogspot.com 2007.12.25. 09:15:01

Éljen a Macskafogó 1 és 2 - mindkettő jó volt! És érdeklődni sokan érdeklődnek... mindenki kíváncsi a folytatásra.

aranyhaj.blogspot.com

szb9 2007.12.25. 17:42:09

hoppá... errefelé dícsérik a filmet:)

MoziFan · http://mozifan.blog.hu 2007.12.25. 23:29:21

Túl sokat várt tőle mindenki, ez volt a baj. Meg az, hogy elfelejtette MINDENKI, hogy azóta megváltozott a világ és mi is felnőttünk. Akkoriban a kockásfülű nyúl, a kis vakond, Bob és Bobek és ehhez hasonlók mentek. Most meg a Shrek, Jégkorszak, Szörny RT és ehhez hasonló animációs filmekhez szoktunk.

2007.12.25. 23:32:32

Még jó hogy én együtt "öregedtem" a filmmel :)

Hagymásy Anita 2008.01.06. 14:57:13

safranet a kedvenc szereplőm a Macskafogó 2 -ből !Az Eliszi is jó ötlet volt és a Torzon bőrébe buújva.
süti beállítások módosítása