Linkblog







Klokk

Utolsó kommentek

Címkék

achmed (2) adam culbert (1) ajánló (19) akció (1) album (1) animáció (3) anonim mc (1) application (2) archív (1) atb (1) august rush (1) autó (2) ázsia (1) balaton retró (1) blog (4) bölcsesség (1) book (2) bruno bozzetto (1) bubaj (1) budapest (2) budapest retró (1) buli (2) californication (1) cannot walk fly instead (1) cbs (1) chuck (1) cloverfield (1) csillag születik (1) dermot (1) design (8) diéta (1) dokumentum (1) dvd (4) egészség (1) ellen page (1) érdekes (1) eu (1) explodingdog (1) film (11) flickr (1) fozocske (1) fűrész 4 (1) games (6) grafika (1) gyerek (1) hangok (1) hangya (1) hank (1) haumann péter (1) hbo (1) hipervándor (1) hiphop (1) house (1) igazsag ara (1) irie maffia (1) jakupcsek (1) jeff dunham (1) jegyár (1) john updike (1) jövőkép (1) jumper (1) jumurjak (1) juno (1) kalandorok (1) karácsony (1) keanu reeves (1) képek (1) koncert (8) könyv (1) kritika (16) kultúra (6) laurie (1) lemez (2) letoltes (1) leukémia (1) macsakafogó2 (1) macskafogó (1) magyar (2) man from earth (1) marx fiverek (1) mediq (1) megasztár (1) moonlight (1) movies (6) mozi (3) music (19) musical company (1) mustsee (12) nagyfogyás (1) napi ajánlat (7) náray (1) nem ajánlom (7) norbi (1) olasz (1) oscar 2008 (1) ötlet (1) otthonom idaho (1) p2p (1) párnacsata nap (1) party (2) pénz (1) photography (12) pictures (1) pillow fight day (1) póker (1) posz (1) program (1) rajz (1) rap (1) river phoenix (1) rnb (1) robin williams (1) rtlklub (2) rtl klub (1) rudolf péter (1) sam brown (1) saw (1) schruff milán (1) sci fi (2) sensation (1) showtime (1) sorozat (10) sport (1) stohl (1) szabadidő (1) szakíts (1) szar (1) szavazás (1) szilveszter (1) színház (2) szopás (1) szörny (1) the unbending trees (1) tiesto (1) tv (17) tv2 (4) újév (1) új a poszon (1) underground (2) unplugged (1) viasat3 (1) vicces (7) videó (4) videójáték (1) viselkedés (1) web (4) webdesign (5) wings of love (1) youtube (1) žagar (1) zagar (1) zene (9) zorall (1) zságer balázs (1) divas (1) Címkefelhő

Köll a zene - Anonim MC: Jövőkép

2008.01.12. 18:42

    Így se kezdtem még bejegyzést, de: ha esetleg faszságot írok, én kérek elnézést.

    Történt hónapokkal ezelőtt, hogy valaki (talán BÉ) felhívta figyelmem az alábbi úriemberre, akit úgy hívnak Anonim MC. Underground. Rap, odavágós szövegek, pörgős mondatok, bitang jó rímek. És ez már az én véleményem. Egy olyan ember, akit csak egy bizonyos réteg ismer, nincs agyonpromózva, nem gigasztár, pedig szerintem sok ember megnyalná a tíz tökét, ha így űzné a zenei ipar eme ágazatát. Az első mű, amivel megismerkedtem tőle, az a "K-Európa" című szám volt, mely az azonos című "K-Európa EP" címadó dala. Első hallásra megtetszett a dolog: a zenei alap rendben, a duma nagyon jó: ami szívén az a száján. A holnapjáról ingyenesen letölthető volt ez az album, így magamévá is tettem, 7 szám, nem sok, de tartalmas.
    Aztán karácsony előtt nem sokkal jelent meg emberünk új albuma Jövőkép címmel. 17 új szám amit: vagy 1) megrendelsz ezeröccáért - ezzel támogatva és elismerve a munkáját - , vagy 2) az első 12 track-et letöltöd ingyen a honlapjáról. Azt kell mondanom, ez az album legalább lett olyan jó mint az előző, sőt sokkal jobb. Nekem iszonyat bejön; hozzá kell tennem, ez a stílus rendkívül messze esik attól amit én általában hallgatok. Ehhez képest napi 1x biztos betolom a fülembe, tán azért mert olyan dolgokról nyomja nekünk a vakert, amik mindennapos dolgok, melyek egy átlag fiatal életét simán meghatározzák. Sőt: sokszor gondoltam azt, hogy ez az ember az én gondolataimat öntötte rímekbe.
    Nem értek az undergroundhoz. Nem akarok okoskodni, hiszen nem is tudok (mármint okoskodni tudok, csak a témában nem vagyok otthon). Egy mondatban, félvulgárisan: Gyerekek, ez kurvajó, nagyon ajánlom, ha bírod az ilyet azonnal szerzd be, ha nem szereted lehet kéne tenned egy próbát!

Anonim MC hivatalos honlapja

32 komment

Címkék: zene ajánló kritika music jövőkép anonim mc

A bejegyzés trackback címe:

https://posz.blog.hu/api/trackback/id/tr53294824

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2008.01.16. 20:26:41

Ha meglested, kérlek írd meg nekünk elnyerte-e a tetszésed! Előre is köszi!

Zoli 2008.01.17. 12:58:56

Hat ez egy rakas ... az

Lehet hogy ez a rap zene Neked zsir,
Nagyon bant hogy be lett vezetve a vizit-dij

pff

2008.01.17. 13:10:19

Van ilyen, Bonnie M.... kinek mi jön be. Ízlések és...

albi 2008.01.17. 15:30:16

még mindig ő a best:P:P

Rampart 2008.01.17. 18:28:35

Annyira nekem sem világom a zene, amit életre kelt, de azért bevállaltam a hallgatását.
Hovatovább rendeltem CD-t is!

Hamvas Tamás 2008.01.17. 20:14:13

nagyok vagytok ,állat a zenétek!!!!jövőkép ezerel!!!!!

Zoli 2008.01.18. 10:02:27

Meg a vegen kiderul, hogy Te vagy ez az anonim emszi Z, olyan az alkatod pfff

2008.01.18. 10:08:09

a személyiségem lehet hasonló, az alkatáról nem tudok nyilatkozni, de sztem te se az enyémről:) de ha én lennék: tuti itt fényezném magam a világ háta mögött, nem?:))))

2008.01.18. 11:31:15

valójában én hallottam már a Zé-t reppelni! nem ő az. télleg nem! :)

edyra 2008.02.03. 22:37:34

hello...hat eloszor is sokmindent felteteleztek anonim mc-rol,de valojaban nem tudjatok ki is o.nem is hinnem h vki latta volna ot szemtol szembe,rajtam kivul.nem hiaba anonim mc a neve es nagyon kevesen tudjuk az igazsagot rola.de nagyon buszke vagyok ra h valora valtak almai,es h ilyen titokzatosan teszi ezt.
en mindig mellette fogok allni es tamogatni fogom mindenben ezutan IS,orulok h csak en es meg egy-ket szemely ismeri az igazi anonim mc-t!

2008.02.04. 11:41:38

edyra: "meg rap, meg underground meg tisztelet, meg béke" :D

edyra 2008.02.06. 21:24:54

hm....ha sok mindnet tudnatok rola meglepodnetek:) a valosagban meg jobb mint a szamjaiban:) a szamai elkepesztoek...de a valosag mindig mas....:P

Budai Gábor 2008.05.26. 19:50:22

Nagyon korrektűl tolja.
Bár még hagy még magaután kívánni valott. A legjobb hogy értelmesek és összefüggők a szövegeik. A Zenéjét Subb Bass Monster-hez hasonlítanám.Szabi a múlt,névtelen a jővő.

Füles · http://ior.freeblog.hu 2008.06.12. 20:37:48

Hol is kezdjem.
Nos hátőő.
Elősző' megvédem:)
Aki csak annyit tud szólni, hogy mennyire rossz az nyilvánvalóan sokkal jobbat ír (kíváncsian várom), vagy pedig egy buta ember aki nem érti miről van szó.
Erre a zenére nem lehet semmi rosszat mondani, még ha az ember nagyon szeretne akkor sem.Legalábbis olyat ami igaz (szerintem).

Akkorőő..
AMFC 2008.iWiW-en megtaláljátok, megha kész lesz a honlap akkor ide is belinkelem a címet.

Addigis kellemes Anonim MC hallgatást.
Én még mindig azt teszem.Másfél éve.:)))

Aha. 2008.06.16. 23:06:08

hmm..ez buta kérdés..de ha ti télleg ismeritek..akkor hány éves? 17? esküszöm beleszerettem...:DDDDD

KocKa 2008.06.26. 18:20:52

Nagyon Nagy!24 évesen
technot és elektrot halgatok,de miután belehalgattam ebbe...
szinte több Anonimet halgatok mint bármi mást!:D
Csak azt nem értem hogy egy ilyen tehetség miért nem vállalja magát?
nagyon lazán csinálja:D:D!Mintha csak hobbiból nyomná XD!
De szerintem ezért jó!
És ezért még jobban szeretik, öszinte,nem arcosharcos,titokzatos,
és nem vág fel azzal hogy ,
"na, én vagyok az,király vagyok mi?!"

Igy tovább!Várjuk a folytatást:D!!!
És még több zenét!!
De egyszter remélem mindenki megtudja hogy ki is az az Anonim MC

Anonim Görl 2008.07.03. 19:19:07

Egyszerűen kurvah yoh!!!! Imádom:)

Kukszíí 2008.07.29. 16:51:07

Végig hallgattam 5 számát, nekem tetszik és szerintem jóóó ésésééss ígytovábbb=)

Bébyyy 2008.07.30. 14:20:15

Imádom anonim zenéit:D
És nem baromságokról papól
Az összes zenéje megvan

rajmi · http://www.anonimmcfan.mlap.hu 2008.08.07. 23:04:12

Helló mindenki én is nagyon szeretem AnoninMC.t
kb. 2 éve hallgaton : )
Lesétek meg az oldalt amit csináltam : )
www.anonimmcfan.mlap.hu

jó szórakozást !

Bogica 2008.08.11. 16:29:57

naon faxa a zenejuk en nagyon birom...csak igy tovabb neki:P

rajmi · http://www.anonimmcfan.mlap.hu 2008.08.14. 12:52:24

:D AnonimMC 19 éves
lesétek meg az oldalam
www.anonimmcfan.mlap.hu

KRTuning · http://nincs.atw.hu 2008.08.31. 16:34:32

Én nemcsak halgatom. Átélem!

Ha valakit érdekel nekem 36 száma van meg, néhány ebből feat-es.

csate 2008.10.26. 14:47:04

nagyon kiraly vagy anonym!te vagy a legjobb,mindent bele!!!RESPEKT!!

Wax 2008.12.10. 19:37:28

Ríszpekt neki! Amolyan rocker féle vagyok, de minden elismerésem, kb egy hónapja csak ez megy szinte most a playlistben : >> Csak ajánlani tudom, zseniális!!

danka 2008.12.11. 20:10:25

nagyon nagy arc lehet, imádom a számait. meg is akartam rendelni a korongot, de amikor rámegyek (itt: anonimmc.uw.hu/) hogy rendelés, kiirja hogy not found, musiclanden sincs fent :S

Lexandra 2009.02.04. 22:32:25

Hát tulajdon képpen én nagy anonim fan vagyok. Nekem az kezd a problémám lenni h egyre töben hallgatják oanok is akik nem értik meg a szöveget ez nem is lenne baj ha megvennék a cdt és nem letöltenék. Én szeméj szerint megvettem a cdt és ez álltal nagy lehetőséget kapthattam volna arra h kideritsem ki is anonim valójában:D De nem tettem engem a zenéje érdekel nem az ember jó nem azt mondom h nem vagyok kiváncsi vagy mégis? Voltam koncerten is és magamon csodálkozom h a mai napig nem tudom h han néz ki az ember mert nem mentem oda és nem csápoltam a kis csajokkkal :D Sőt eggyik kiscsajszin még meg is botránkoztam képesvolt felvenni egy I LOVE ANONIM MC s pólót ami engem nagyon elretentett:( Hát nem tudom én ajánlom mindenkinek a zenét:D Én már több mint 2 éve a rabja vagyok noh mindegy ennyi volt a mondani valóm

Lexandra 2009.02.04. 22:35:59

Jah igen és szerintem nem igazán örül neki h mindenki így isteniti vagyis nem az hanem szerintem annak nem örül vagyis én a hejében nem örülnék ha oldalt csinálnának rólam:D nem bántásnak mondom de most készül a hivatalos anonim mc oldal amin szerinbtem sokkal több dolog lessz.

sz.vyvy 2009.02.13. 11:20:35

Azt még megértem,hogy véleményeket írtok ide (jót vagy rosszat),de azt nem értem,hogy ha valaki nem érti vagy nem szereti,nem éli ezt a fajta stílusú zenét,akkor miért kell fikázni...
inkább segítsük a véleményünkkel,hogy jó vagy sem...
ennyi..

nagyM · http://nagym.blog.hu 2009.05.14. 18:42:38

Hi. majd másfél év kellett, hogy meghallgassam.... :)

Most viszont megvan, és egyáltalán nem rossz, sőt!!!

jobban rá kellett volna feküdnöm.

peace
süti beállítások módosítása